awesome

idag,
 vaknade runt tolv och rolig som jag är  "enligt mig" gick jag in till min otroligt söta lillebror som låg och sov, hihi så jag tyckte inte han skulle sova med så jag började hoppa i hans säng höhö !
så han jagade ut mig, och ouups det spöregnade visst ute, så där stod vi ute i pissregnet dyngsura och mamma stod och skrattade åt oss i dörren !
haha, skulle jag in och träna men det var typ stängt, så jag bestämde mig för eatt springa en runda sen efter det körde jag lite styrka.
sedan på kvällen var jag ute och gick någon timme, och träffade martina en stund också :)




igår; kvällen spenderades med linus, carro, andreas och coffe i torsjön xd :)






ngh


ghrt

tfyjhtf höhö !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0