blogg !

idag ;
skolan som vanligt vid tjugo över 8, skulle ha nationella, ja det gick ju som det gick xd.
haha men jag var iallf klar först i klassen , huehue alla blev typ as förvånade ;o
aja, slutade typ halv 10, gick en runda med elin sen letade jag upp tallo och emma .
vi åkte o tankade tsm med malin och sedan tog vi oss hemåt.
jag och tallo tog sedan mopparna till stan, där hon köpte några linnen och jag har lagt undan ett par skor jag ska ha , fyfan vad jag är kär i dem skorna, aaamagad !
sen hem, fixade lite, kom på att ooups jag har inte ätit något idag, aja det är ju inte så ovanligt men endå ..
så tog lite pyttipanna sen stack jag och tränade, körde borg, fyfan vad glad jag var, sen självklart duktig som jag är körde jag på luftgolvet typ stillastående flickis flickis salt, och frivolt bendelning rondat flickis salto, duktiiigt (:
ska tävla nu i helgen ochså, huehue mke tävlingar nu .
aja, sen hem o datan .

rfetsgsrt


måndag ;
skolan som vanligt, sen baka muffing med malin och sen in och träna ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0