hej

detta har varit en händelserik vecka, mycket som har hänt och många funderingar och sömnlösa nätter .
aja, jag har fått reda på att jag tydligen ska till grekland på onsdag, mamma sa att det var en överaskning, fattar inte varför men endå .
sen har jag fått ny mobil, mamma köpte en till sig och en till jens också sen har jag bytt till 3 samtidigt.
och jens, min lillebror han har blivit så jävla bortskämd, te,x han använder bara märkeskläder eller kläder som ser dyra ut, ååh tönt.
och sen skulle han ju självklart ha den nyaste och dyraste mobilen det fanns typ.
aah och som för någon vecka sedan så skulle han iväg och då hade mamma köpt såna festisar som han skulle dricka men han vägrade för han tyckte det såg fattigt ut att ha det -.-

och sen har jag varit iväg och tävlat i helgen, och när jag inte har gjort det har jag spenderat största tiden med malin carro och emma !

rtwertg ignorera >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0