hej bloggen

vaknade väldigt sent idag, så det fick bli moppe till skolan, där jag självklart kom försent till bilden, men aja jag överlever .
efter bilden gick jag och letade upp emma, sen gick jag vidare till svenskan, där satt jag och skrev om sandra ett tag, eller ja det blev mest att sitta o snacka med emma, elin, adde o några fler !
efter svenskan hade jag typ världens håla, så då gick jag upp och var med när natha och emma hade idrott . hihi !
sen ner igen och dax för engelska.
efter det gick jag och emma till maten, åt lite sen gick vi och satte oss på en toa, där bröt jag ihop helt, usch, hatar det !
jag gör det hela tiden, igår så stod jag ute på skolgården och typ fick värsta gråt attacken, så mathilda släpade in mig på toa, och där fick jag lite tröst ,
aja, efter många tårar var det dax för matte, nationella, muntligt -.-
aja, jag gjorde det med emma och katharina, det gick faktiskt bra , blev iallf godkänd.
sen hade vi no ett tag, slutade tidigare så jag typ sprang till moppen, körde med fille upp och tankade, sen en sjukt rolig resa hem med han, gud, jag har inte skrattat så på länge ,
sen hem, kolla på man on fire eller hur det nu stavas,  AMAGAAAd vad sjukt bra den är !
sen en mopperunda till stan med emma, myspys !
i stan träffade vi även louise och malin som vi stod och snackade med lite (:
sen hem, duscha, och nu sitter jag och skriver lappar till mina och sashas små gymnaster !
och nu ska jag gå coh lägga mig, godnatt jag hatar detta !

tack filip för ett gott skratt, du fick mig verkligen på humör ! <3
gbdfg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0