are you afraid of being alone !

hejhopp, jag och tina har precis kollat på the proposal fyfan vad bra den är.
vi typ satt och skrek, och hade panik när andrew tog av sin tröja,  är verkligen sjukt svaga för sånt, fyfan vilka muskler han hade !
ja det är en sjukt bra film, om ni inte har sett den borde ni verkligen göra det .

vi gjorde också "knäckebröd" , vi  skulle baka något och ha till filmen så vi gjorde en blandning av brownies och kladdkaka som vi hällde ut på en plåt, och resultatet blev knäckebröd.
det var väldigt gott, men knaprigt .
 nej nu ska jag lyssna klart på tina som sitter och flummar jämte mig och skämmer ut sig totalt framför min lillebror.
puss på oss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0