But something happened for the very first time with you !

hejhopp i blåbärsskogen !
igår gick det faktiskt ganska bra för mig, jag tog bussen vid 13,30 till stan och där träffade jag mattias!
vi gick runt lite och snackade , och sen gick vi bort mot kattegatt !
skolan, sen bussen hem vid 15.15 !
pappa körde mig upp till gympan, det gick väl ganska bra där, passade en flickis och jag trodde min mage skulle explodera, ananrs var det inget speciellt som hände.
när jag kom hem så fixade jag mig och sen tog jag bussen till andre.
på bussen träffade jag hanna, blev en trevlig pratstund med henne.
när jag kom hem till andré skulle han duscha så jag fick sitta och tjattra med hans otroligt söta lillebror lite, jag lovar det är nog världens sötaste unge (:
efter det gick vi ner på hans rum, och hans pappa spelade piano för oss, det var nog det vackraste jag någonsin hört !
efter det kollade vi på film och sen missade jag självklart 00.40 bussen hem så jag fick ta en vid 02.00 .
när jag kom hem fixade jag lite sen somnade jag direkt .

puuuuuss !










dsvsfv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0