Do you really enjoy living a life that's so hateful cause there's a hole where your soul should be , your losing control of it and it's really distasteful

asså jag vet inte vad det är med mig, jag är så jävla förbannad att jag håller på att flyga av stolen jag sitter på !
jag var inne på en persons blogg idag, och jag tycker dte är så sjukt jävla omoget av han att hålla på som han gör, han lägger upp blogginlägg om mig och min pojkvän om hur falska vi är och att vi ska komma till honom och säga saker , det kan han förfan göra själv !
han har själv satt sig i denna sitsen och nu får han själv försöka ta sig ur den, jag lever mitt liv nu och jag trivs fruktansvärt bra !

förut mådde jag inte alls bra och det känndes som att ingen älskade mig, det känndes som om alla hade gömt mig och inte ville veta av mig, speciellt en person en person som jag verkligen älskade som verkligen betydde allt för mig, han höll mig hemlig och han fick mig att känna mig nertryckt och bortglömd .

men nu, för första gången på hur länge som hellst vaknar jag och ler, och verkligen känner mig lycklig !
jag bara längtar efter att få träffa andré , det är så sjukt härligt att vara nykär !"
sen får folk säga vad dem vill, jag mår bra nu och det tänker jag inte låta någon förstöra.
jag har en helt underbar pojkvän och jag har dem bästa vännerna man kan önska sig, kan det bli bättre ?

jag lever mitt liv nu och jag tror det är bättre om du inte är en del av det, det krossar verkligen mig att säga det, och jag kommer verkligen sakna dig, men det är bäst såhär !
jag har gått vidare och mår bra, jag tänker inte krypa ner i mörkret hos dig och känna mig bortglömd igen, det är över !

etgedg
Fuck you, fuck you very, very much  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0