Yes, I will see you, Through the smoke and flame on the frontlines of war !

hejsanhoppsan !

helgen har varit helt underbar !
började med att träna småtjejerna som vanligt i fredes, sen ta bussen vid halv 7 till andré !
vi somnade runt 1 och sen vaknade vi nog runt 8 kanske 9 , för andré skulle jobba så jag somnade om och vaknade vid halv 3, gick upp och åt frukost och sen kom andre hem.
sen åkte vi till stan med hans pappa och hyrde film och sen åkte inom hans farmor och farfar och hälsade på, och dem hade världens coolaste pappegoja, den kunde prata !
haha, sen åkte vi hem och kollade på film.
efter 1½ film gick vi bort till hans morfar ett tag och sen gick vi tillbaka hem och kollade klart på en film.
sen somnade vi runt halv 2 och vaknade vid halv 12, gick upp och åt frukost, andrés morbror kom och hämtade andré och sen tog jag bussen hem efter en halvtimme.
när jag kom hem duschade jag och fixade mig, sen gick jag upp och fixade lite i lokalen där jag jobbar.
sen tog jag och andré bussen till stan och gick runt på julskyltningen, jag köpte ett par skor som jag var helt kär i !
efter någon timme gick vi och satte oss på ett café och sen
gick vi runt ett tag till och sen tog vi bussen hem vid 20,25 !
nu sitter jag och pratar i telefon med han och ska snart gå och lägga mig !

god natt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0