I see you in that chair with perfect skin , Well, how have you been, baby !

godmogon !
mums vad jag tycker om sovmorgon, börjar kvart över 12 idag (y)
den här helgen kommer bli helt perfekt !
börjar med att jag, elin och sasha har småtjejerna idag, efter det tar jag bussen till andré, vi ska kolla på alla 3 the grudge filmerna och sen sover jag där, eller ja vi får se hur mycket jag sover.
ni som känner mig vet hur rädd jag är för skräckfilmer!
sen på lördag är jag hos andré till 4 då jag går ner till tågstationen eller vad det heter ?
där tar jag tåget 16,20 till smålandsstenar !
när jag kommer dit hämtar maja mig och sen ska jag, hon och sandra vara hemma hos maja, vi ska basta, och ha kul .
söndan tar jag tåget hem vid 6 med sandra och sen går jag på new moon med elin och ronja på kvällen !

nej, nu ska jag fixa mig och sen ta bussen till skolan .
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0