I try to run but see I'm not that fast, I think I'm first but surely finish last !

hejsanhejsanhejsanhejsan !
idag har jag varit i skolan för första gången på en vecka och det gick riktigt bra (y)
efter skolan gick jag runt lite med elin och sandra och sen tog jag bussen hem med andré .
åkte hem till han, massa mys och sen tog jag bussen hem igen !
och nu har jag och lisa varit jätte duktiga och varit ute och gått i lite mer än en timme, vi har gjort det nu nästan varje dag och det kommer vi fortsätta med :)
nej nu ska jag leta upp en bild på min data som andré skulle ha, men jag är helt säker på att jag inte har den här, men han säger att han sett den så det blir o leta lite ! (:


pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0