.. kul att bli opererad !

nej nu var det längesedan jag skrev här.
dem senaste dagarna har jag faktiskt bara legat och vilat, och jag har inte haft kul alls.
okej, inte konstigt imed att jag fick opereras i torsdags, jag hade fått en cysta till !
usch det är verkligen inte kul att bli opererad, man mår dåligt, har ont och det tar lång tid att repa sig .
haha, elin, maja, sasha och michaela hade nog ganska kul med mig på sjukhuset när jag hade fått morfin och jag har fått höra några roliga historier men jaja, det kan faktiskt inte hjälpas .
tihi, andré har varit här nästan varje dag och hjälpt mig och han satt med mig hela tiden på sjukhuset , han följde tilloch med in i operationssalen när jag sövdes, jag kommer inte ihåg så mycket men jag vet att jag tyckte det var skönt att ha någon med sig, att någon brydde sig .
aja, nu orkar jag inte sitta här mer så nu ska jag försiktigt krypa ner i min säng och vila min lilla mage där jag har fått ytterligare 4 ärr till, och jag får se om jag trycker i min navelpiercing igen, jag kommer nog få fler cystor så ..
aja godnatt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0