These are the last words you'll ever hear, I can honestly say I've never felt this way !



hejhopp !

sitter i ett klassrum nu med amanda och maja.

igårkväll satt jag och snackade med andré i telefon typ 2 timmar och sen gick jag ut med tina, vi gick runt en stund och sen satte vi oss i en busskur och snackade!
behövde verkligen träffa henne då, och sen när jag gick hemåt ringde andré mig och vi snackade i någon timme innan han höll på och somna i telefonen.
jag är så taskig som håller han vaken på kvällarna (:
tihi, när vi lagt på gick det nog en timme innan jag somnade.

nu ska vi gå upp till matsalen och äta osh sen ut och göra något (:

Kommentarer
Postat av: Emmelie

SV: tack :) HEY! Det är ju du ;)

2009-11-24 @ 22:55:32
URL: http://pontusblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0