..att jag skulle slösa bort !

göteborg i helgen har varit helt underbart.
jag var sjukt orolig att jag skulle slösa bort för mcyket pengar men det blev inte så mycket som jag trodde att det skulle bli.
här är lite bilder på några av sakerna jag köpte (:

klcvns
mössa H&M 79;-
.holcd
skor stadium 799;-
rgrg
klänning ruth mfl 399;-
ösodvj
väst H&M 199;-
oldod
stickad kofta H&M 199;-
rg
tröja H&M 249;-
ggjik

tights ruth mfl 129 ;-


____________________________________________________________________________
sen köpte jag kalsonger till gray, vita med 2 hanavtryck på röven och sen stod det STARED på framsidan (:
sen ett puder/foundation på make up store
hand kräm och ett halsband !
(:

puss på helgen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0