.. helt jävla hopplös !

asså jag är verkligen helt jävla hopplös !
min lilla plånbok har varit borta nu typ 2 dagar, så jag har inte haft några av mina kort så det har varit jävligt jobbigt, spec utan buss kortet !
nej men ajg är verkligen helt sjuk när det gäller nycklar, mobil eller plånbok !
jag lägger alltid dem på ställen ajg glömmer och det västa är att dem ligger alltid mitt framför ögonen på mig, förutom när jag hittade min mobil i frysen för någon vecka sedan , och den hade jag sprungit och letat efter någon timme ^^

idag hade jag iaf bara 2 lektionen, började med datorkunskap, vi fick en rast under lektionen och då gick jag, elin, amanda och maja bort till donken, hihi !
sen tbx till lektionen !
efter det en timmes rast, jag, madde, emilie, ellen, maja och amanda gick till matsalen, åt världens godaste pyttipanna och sen gick vi och väntade på att nästa lektion skulle börja !
på engelskan fick vi glosor , jag och maja hade lite problem med stavningen på datat så det tog typ 20 år att bara skriva typ "baas" hah!
sen gick jag och elin mot bussen, satte oss vid kevin och väntade, men min snälla mamma kom och hämtade mig så jag slapp lägga pengar på bussen imed att jag inte hade min plånbok då !
 sen upp och träna mina småtjejer, sasha slutade vid 4 så jag fick ta dem själv, usch vad jobbigt det är att hålla reda på typ 15 ungar som springer runt och vägrar lyssna bara för att dem tror att dem kan driva med mig för att jag var själv, det blev mest lekar, och mycket kurra gömma ! xd
sen hem och nu sitter jag och väntar på att maten ska bli kvar och sen ska jag gå och möta gray så ska han sova här ! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0