.. inte varit en så jävla bra !

.. vid 3 började jag gå mot oskarström, träffade kristoffer och john ungefär vid dala så stod och pratade med den i kanske tjugo minuter och sedan fortsatte jag mot oskarström.
efter lite mer än en timme var jag i oskarström, träffade jeanette och hon sa att andré letade efter mig, så jag gick upp mot valhalla och där hittade jag han.
vi stod och snackade ett tag och sen körde han hem, då satte jag mig på en bänk och satt där till ungefär 8 då pappa kom och hämtade mig för mamma var tydligen jätte orolig , jag hade gått ut i bara t-shirt och byxor så jag frös ganska mycket.
aja, idag har inte varit en så jävla bra dag menmen, jag överlever hoppas jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0