.. jag har vissa dagar !

jag är ju inte världens bästa på att blogga, oftast orkar jag inte skriva eller så har jag helt enkelt inget jag vill skriva ner.
men ja, jag skriver hela tiden att jag ska bättra mig och massa men jag förstår inte varför för det är endå ingen som läser min blogg och jag har den mest för att bara skriva ner saker i .
som idag, jag vet inte riktig varför men jag har varit jätte ledsen idag, eller i alla fall fram tills halv 5 ungefär, men nu började det igen när jag kom hem för kanske en halvtimme sedan,
usch det är hemsk, men jag har vissa dagar då det inte går att prata med mig knappt för jag är på så jävla dåligt humör, och vissa dagar "som denna" då jag bara är världnens depp .
det finns inget jag kan göra åt det, men jag vet nog iallafall varför jag är sån idag, men det tänker jag inte skriva här .
aja, idag har jag gått till oskarström, det känns skönt att bara gå, helt underbart och det känns som om man kommer ifrån allt .
men nu funderar jag på att sova men jag vet inte, jag har sovmorgon imorgon så jag behöver inte direkt tänka på att lägga mig i tid så att jag orkar gå upp för jag börjar kvart över 12.
men klockan är runt 9 och jag är jätte trött men ajg måste hålla mig vaken ialla fall 2 timmar till för annars kommer jag vara jätte trött vid denna tiden imorgon och det vill jag inte för då ska jag inte ens sova hemma.
aja nu ska jag gå inte till min lillebror som ligger och sover, jag tror att jag ska hoppa lite i hans säng bara för att retas ! (y)



fedf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0