.. män som hatar kvinnor !

sitter och kollar på män som hatar kvinnor .
fyfan vad hemsk den är, usch jag lär ju inte sova så mycket inatt heller.
aja jag somnade runt 4 inatt och gick upp vid 10, satt ock lamade framför tvn och sen fick jag springa till bussen för jag glömde helt bort tiden.
på bussen satt wagner och elin, så det blev mycket prat med dem , när vi kom till skolan fick vi reda på att vi skulle ta skolfoto, och jag som hade försovit mig hade inte hunnit sminka mig, hade snabbt slängt på mig eett tar trikåer och en av grays tröjor så jag såg ut som en luffare typ, men vi fick tid att sminka oss och vi skulle ha kock kläder på oss .
när det var fixat följde maja mig till bussen, där satt jag och snackade med andreas ett bra tag och nu sitter jag här.
jag funderar på att gå ut och gå nu, men ja vi får se hur det blir med det !



fff
jag och karro innan skolfotot !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0