.. vi skulle bli mördade !

usch, jag var hemma hos min kusin och passade henne och dem bor halvt typ i skogen/på landet .
ah och vi satt och kollade på film och helt plötsligt flyger deras hund "ante" upp och börjar skälla mot därren så jag och jojo får panik, och jag springer in i köket och tar en kniv, fråga mig inte varför men det brukar jag göra när jag är rädd, och precis när jag tagit den ringer min mobil, och någon som med typ "panikröst" nästan skriker " du måste komma upp till vägen fort, det är något som har hänt, skynda dig" och jag typ vet inte vad jag ska göra så jag typ bara "vem är det " och personen skriker typ "skynda dig" och lägger på luren.
jag och jojo får panik, hon står och panikgråter och då ser vi typ skuggot utanför, eller iaf jag .
så vi ringer cissi, min moster och skriker att hon måste komma hem, och sen ringer vi mamma !
dem säger att vi ska springa upp på övervåningen så det gör vi och stänger in oss på jojos rum och där sitter jag och försöker lugna jojo som är jätte rädd.
sen ringer cissi o säger att dem är hemma om 2 min så jag säger till jojo att vi ska gå ut till trappan så vi släpper försiktigt ut ante först och sen går vi försiktigt ut.
då hör vi något, det låter precis som en soda streamer och vi skriker och ropar på ante men han rör sig inte ur fläcken så vi springer in på jojos rum igen och håller igen dörre, vi trodde verkligen att vi skulle bli mördade eller något.
och då hör vi ante morra försiktigt utanför och sen börjar han skälla, och då kommer paniken, s vi ringer cissi och hon ärutanför och springer upp till oss och lugnar ner oss,
usch det var verkligen hemskt,
aja sen satte vi oss och kollade på film och sen somande vi,


sen idag kom jag hem runt 2, var hemma hela dagen och sen åkte jag till träningen sen träffade jag gray lite snabt och nu sitter jag här (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0