.. vakna upp och äta upp oss !

ojojoj, jag och emma var påväg hem från bussen för någon dag sen och vi hittade en orm den var jätte äcklig och ful och allt sånt som ormar är !
hihi , vi stod nog 20 minuter och bara glodde på den, helt sjukt var det !
vi vågade inte gå nära för vi var rädda att den skulle vakna upp och äta upp oss ! ;)
haha, tillslut tog emma en pinne och lyfte bort den och vi gick vidare !


och jag har satt en svart slinga i mitt hår, jag är verkligen jätte nöjd !
sen färgade jag graemes hår, hihi det blev faktiskt bra för att ha varit gjort av mig .
sen ahr jag varit hos tandläkaren och det var jätte läskigt, jag började gråta direkt när jag gick in i rummet för jag såg sprutan :$
haha, fick inte fixat allt men lite och gray fick sitta och hålla mig i handen :)


aja nu ska jag trycka i mig lite mat (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0