in a world where every girl wants to be a model !

nu sitter jag hemma och håller på att kolla igenom alla harry potter filmerna, helt underbara är dem !
har varit hemma hela dagen, har haft jätte ont i huvuder och mått illa nu i några månader och det slutar aldrig, och idag var det värre än vanligt, eller ja det började igårkväll, så har knappt sovit något heller.

i helgen var jag hemma hos sandra och grillade med henne och några till, riktigt mycigt var det (:
nu ska jag gosa ner mig i min säng och kolla på 4e filmen och vänta på andré :)





en bild på mig o maja från helgen (observera att jag såg hemsk ut, åkte direkt från träningen så var osminkad o ofixad) haha !
påodvjcsd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0