Je t'aime à la lune et retour !

oj, det var lääängesedan jag bloggade senast !
har inte haft tid direkt ;)

nu ligger jag i en mysig säng på ett hotellrum i borås med min kusin, min moster och min mamma, vi har precis varit uppe och bastat :)
färgade också håret på mig, cissi o mamma, mammas blev skit snyggt (satte i blonda slingor), cissis blev lika snyggt som alltid (rött) och min blev KATASTROF !
det blev, ja tänk er tuschpennor man hade när man var liten , eller kritor med riktigt starka förger, om man tog dem gula, orangea och röda och målade i någons hår så hade det sett ut precis som mitt ! jag skulle avfärga det men ja, det blev som det blev.
så ska sätta nya slingor imorgon så det inte är gul/orande.
jag vill ju gärna inte gå runt och se ut som en rysk hora :S

haha, aja nu ska jag sova och drömma om att ligga och pussa på min underbara pojkvän som jag saknar jätte mycket :(

och jag är så avundsjuk på maja som är i egyptien nu ! jag vill ochså dit (:
men får tröst mig med att jag ska till grekland i maj/juni (:

godnatt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0