No time to think, my turn to go !

Igår åkte jag och carro till g-kås, riktigt kul var det, kännde att jag behövde komma ut och göra något ! jag hittade inte så mycket, ett lite större linne, ett armband och godis och sen tänkte jag fjälska lite för andr+é så jag köpte mionster och ljus till han, eller ja ljuset var väl inte så mycket. det var emd att jag vill ha det mycigt på hans rum :)

nej nu sitter jag i skolan nu och har servering , har precis svarat på 1000 frågor, känns det som iallafall. nej usch vilket håll ska men servera vilket från , hur många cm räknas som kuvert per person, nej jag orkar inte mer nu nu tänker jag ta en liten paus och kolla hur det gåt för mig på treasure island.

hejhopp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0