The mind is a ticking time bomb .

igår åkte jag hem från skolan,  mådde inte alls bra.
så när jag kom hem la jag mig och kollade på tv och vid halv 3 kom älskling hit och pysslade om mig lite .

idag har jag också varit hemma, det har inte direkt varit den bästa dagen .
jag har börjat med min "bantning" nu, eller ja men ska inte kalla det bantning för jag äter , men jag äter inget onyttigt och nästan bara grönsaker, frukt eller knäckebröd.
men ja, jag brukar alltid äta godis varje dag så detta blir en utmaning för mig.
jag ska ha en dg i veckan då jag får äta något onyttigt för jag klarar mig inte helt utan onyttigheter.
detta skla jag bara hålla på med fram tills sommaren.
 
här är en bild på hur jag såg ut förra sommaren, har mätt "min kropp" nu och har ökat med ungefär 2 cm på låren, 2 runt magen och 3 runt rumpan och dem cm ska bort ! (:

jsjsnm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0