it´s not a big suprise

hejhopp sitter i skolan nu med världens underbaraste vänner (:
har precis varit nere med sndra och köpt tugummi, haha blev lite tjaffs med vår lärare innan också,  vi var på hotel mårtensson på studiebestök eller vad det heter ! och då skulle vi ställa massa frågor till hon som visade runt men ingen undrade något så när vi kom tillbaka så började hon nästan, eller inte skälla men klaga och säga att vi var fega och massa och ingen sa till och jag är så trött på henne så jag sa ifrån hur det låg till att vi ville inte veta något och då började hon närtan peta ut mig och sa tillslut att du som har så mycket frånvaro ska ju inte säga något ! och ja men visst då svarade jag bara att ja men ursäkta mig att jag legat på sjukhus för det är enda anledningen att jag varit borta !
ååh aja behövde bara skriva av mig lite !


haha på tal om annat så var helgen underbar, kollade på wolfman med andré i fredes och på lördan myste vi och sen åkte jag med han till hans morbror och söndan städade jag och sen tränade (:i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0