kärlek och hat !

igår åkte jag hem till andrés föräldrar med han, åt god mat och lyssnade när mathias (andrés pappa) spelade dragspel, underbart!
och imorse tog jag bussen därifrån 09.50 och storstädade mitt rum! vid halv 1 gick jag upp till jobbet och jobbade några timmar och nu sitter jag här och har ingenting att göra!
plus att jag känner ett stort hat mot hela min familj, död åt hela världen , blink*
nej men jag längtar verkligen till nästa år när jag flyttar hemifrån, men vem vet det kanske blir snart.
får se hur länge jag står ut med idioterna här hemma. vet att jag inte borde skriva idioter. men med tanke på hur jag känner nu så är jag snäll när jag skriver det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0